|
Az Unicefnek adományoz az Amway a Nike Budapest Félmaratonon
Idén közel 3 ezer résztvevővel jön a 25. Nike Budapest Nemzetközi Félmaratonra az Amway, multilevel marketinggel foglalkozó magyar leányvállalat minden egyes benevezett tagja után 300 forintot adományoz az UNICEF Magyar Bizottságának.
Az Amway már tavaly is jelen volt a Nike Budapest Félmaratonon, akkor 1705 résztvevője futott a Ligetkörön. A cég a részvételével egyrészt az egészséges életmód, a sportolás fontosságára szeretné felhívni a figyelmet, másrészt az UNICEF-et támogatja. A múlt évben szabad megjelenési felületet biztosított a verseny során az ENSZ Gyermekalapítványa számára, az idén ezen kívül minden egyes benevezett tagja után 300 forintot adományoz az UNICEF Magyar Bizottságának. Az ebből befolyt összeget szimbolizáló óriás csekket a verseny napján adja át az Amway képviselője az UNICEF Magyar Bizottsága igazgatójának.
Ezenkívül ünnepélyes díjazásra is sor kerül: az Amway NUTRILITE ajándékcsomaggal jutalmazza a cég színeiben futó legjobb női és a legjobb férfi futót mindkét távon. A NUTRILITE a világ vezető vitamin, ásványi anyag és étrend-kiegészítő márkája, mely teljes körű ellenőrzéssel szavatolja a növényi koncentrátumok minőségét, a magtól a tablettáig, és saját, tanúsított gazdaságaiban termesztett, betakarított és feldolgozott növényeket használja.