Jótékony futás a Városligetben

A 24. Nike Budapest Nemzetközi Félmaraton egyik társszponzora, az Amway tekintélyes számban képviselteti magát a 3,5 kilométeres Nike Ligetkörön: a budapesti központú cég saját dolgozóin kívül várhatóan 1700 Amway tag is részt vesz majd az eseményen.

A mulitlevel marketinggel foglalkozó magyar leányvállalat részvételével egyrészt az egészséges életmód, a sportolás fontosságára szeretné felhívni a figyelmet, másrészt az UNICEF-et támogatja, szabad megjelenési felületet biztosítva a verseny során az ENSZ Gyermekalapítványa számára.

Az Amway 2001 óta segíti elkötelezetten a szervezetet adományaival és számos kezdeményezésével, köztük legújabb, One by One (Lépésről Lépésre) elnevezésű kampányával, melynek szóvivője az AC Milan világklasszis futballistája, Ronaldinho.



fb share