|
július
június
május
április
március
február
január
december
november
október
szeptember
augusztus
július
június
május
február
április
március
január



Lesz Budapest-Balaton kerékpárút
A legfontosabb: lesz Budapest-Balaton bringaút, a tervek az asztalon, a hossza pedig nem lesz több 120 kilométernél.
Nem álom, össze fogják rakni ezt a Budapest-Balaton bringautat, és amikor csak erre gondolok, nem titkolom, gyorsabban ver a szívem. Akinek beszélek róla, hogy ez lesz, és látott már "túl közelről" biciklit, mindenkinek felcsillan a szeme, azoknak különösen, akik csináltak már Balaton-kört, és most új kihívásokat keresnek.
Még az első kapavágás előtt fontos tisztázni, hogy nem a festékszóróval kezdik - és fejezik be - a munkát, a bringaút biztosan meg fog felelni az útügyi műszaki előírásnak, elkülönített, szilárd burkolatú lesz, elfér rajta három bringa egymás mellett, nem lesz 6 százalékosnál meredekebb emelkedője, figyelembe vesz kapcsolódó közlekedési infrastruktúrát, 30 kilométerenként érinteni fog élelemszerzési lehetőséget, 50 kilométerenként szállás-, 150 kilométerenként pedig közösségi közlekedési lehetőséget.
A projektösszegző tanulmány szerint egyébként jelenleg zajlik az útvonalváltozatok közötti döntés.
Forrás: Edzésonline
